Sunday, 8 April 2012

Kenangan Silam

" Kenangan Silam "



  Amir ketika itu masih berada didarjah 3 manakala abang serta adiknya berada di darjah enam dan sekolah tadika.Bapanya adalah seorang
Tentera Laut manakala ibunya adalah seorang Pensyarah disebuah universiti disini.ketika itu adalah cuti penggal persekolahan,Amir dan
abangnya sedang makan tengah hari manakala adiknya sedang membantu ibunya mengemas dapur." Ayah dah balik " tiba-tiba kedengaran suara
ayah dari luar pagar rumah.abang Berlalu keluar untuk membuka pagar.Adik bergegas berlari mendapatkan ayah,Disusuli oleh ibu.Ibu menghidangkan
ayah makanan tengah hari." Makin seksi la awak ni.." tiba-tiba suara ayah." anak-anak ada la bang " ibu berkata dalam nada berbisik
kepada ayah." alah diorang kecil lagi tak faham apa-apa,sayang mari duduk kat tepi abang ni " arah ayah sambil menarik tangan ibu.ibu
hanya menurut kata-kata ayah." ayang hisap yang..dah 3 bulan abang tak rasa ayang " Kata ayah sambil membuka zip seluarnya." anak-anak
ada la abang " kata ibu." Diorang tak faham lagi apa yang kita buat " jawab ayah,sambil mengeluarkan batangnya yang sedikit mengeras.
" ayah tak malu.nampak konek "tiba-tiba adik ku ketawa.Ibu tersenyum " Ibu ni..nak periksa konek ayah ni.Ibu kan cikgu..mesti ibu pandai"
Ayah memberikan alasan.Ibu tersenyum mendengar alasan ayah.Amir adik beradik hanya diam memerhatikan aksi orangtua mereka sambil menjamh
makanan tengah hari merekal.

" Ooohh sayaang..sedap betullaa sayang main lidah sayaang." ayah mendengus.Kelihatan ibu sedang menghisap batang konek ayah seperti
menghisap aiskrim.Sungguh berselera ibu menghisap.berdecap-decap bunyi air liur ibu.Ayah melucutkan keseluruhan seluar yang dipakainya
untuk memudahkan ibu mengulum.Tangan ayah menyelak skirt labuh yang dipakai ibu.ayah mengusap-usap bontot ibu dan meramas-ramasnya.ayah
memasukkan tangannya kedalam seluar dalam ibu.kelihatan jari-jemari ayah bergerak-gerak didalam seluar dalam ibu mencari sesuatu.Ibu melepaskan
kulumannya." abang nak pancut sekarang ke " tanya ibu." abang nak pancut dalam sayang" balas ayah." abang nak buat kat depan anak-anak ke "ibu
bertanya." abang tak kisah " jawab ayah." kita buat kat depan la bang..malu la kat anak-anak." balas ibu." ok " ringkas jawapan ayah.Ayah membuka
butang-butang baju ibu dan melucutkannya." ayang tak pakai baju dalam " ayah mengusik.ibu hanya senyum.ayah memasukkan semula batangnya kedalam
mulut ibu.Ibu bersungguh-sungguh mengulum." batang abang yang paling sedap." ibu memuji ayah.


 " bang jom kat luar bang " kata ibu." " kejap ye yang abang nak hisap pantat ayang kejap " kata ayah sambil menyelak skirt labuh ibu,ayah melucutkan
seluar dalam ibu."ayang duduk atas kerusi." arah ayah..ibu hanya menurut."Ayah memasukkan kepalanya kedalam skirt ibu dan menutupnya kembali untuk
menghalang daripada dilihat kami.Muka ibu bertukar kemerah-merahan.bontot ibu terangkat-rangkat.Amir tertanya-tanya apa yang ayahnya buat didalam skirt
ibunya itu.ayah keluar daripada skirt ibu." basah abis ayang yer" usik ayah." Jom bang Kita pergi ruang tamu ayang tak tahan dah ni "pinta ibu.
" korang semua duduk kat sini tau jangan keluar.ayah ada hal kejap dengan Ibu " ayah mengarah.selang seketika kedengaran suara-suara seperti ibu sedang
merengek.Tiba-tiba abang bangun dari kerusinya dan Menghendap-hendap kearah ruang tamu." abang ayah tak bagi keluar la " kata Amir." Aku tak keluar lak,
aku nak intai Ibu dengan ayah main " kata abangnya." main..?? main apa.." tanya amir.." takkan kau tak tahu..Ibu dangan ayah tengah buat seks ko tahu."
balas abangnya.amir hanya diam sahaja membiarkan abangnya.Tiba-tiba abangnya berlari semula kearah tempat duduknya." kejap ye..Sikit jer lagi ibu check
ayah..nanti korang boleh keluar " ayah yang datang semula..tubuhnya kelihatan berpeluh-peluh dan kemudian keluar semula.Abang bangun semula dan menuju
kearah kerusi yang ibu duduk sebentar tadi. " ko tengok ini amir..air mazi ibu meleleh tadi.masa ayah jilat patat dia. " kata abang sambil menyapu air
mazi ibu pada batangnya yang mencanak tegang.



 abang perlahan-lahan meniarap dan bersembunyi dibelakang pasu bunga besar ibu.Kelihatan abang sedang melancapkan batangnya.Seketika kemudian abang datang
semula dengan wajah keletihan.batangnya dilumuri dengan air maninya yang keluar.." air apa ini bang tanya adikku." ini air lelaki..perempuan tak ada " balas
abangku." sedap tak bang..Ira nak rasa " tiba-tiba adik ku meminta." ira kecil lagi.."abangku menolak.Ira tidak mempedulikan abaangku
dan terus menjilat sisa baki air mani dibatang konek abangku yang mengecut. " tak ada rasa pun abang " kata ira " memang la " balas abang ku dan memakai kembali seluarnya.
kedengaran suara Ibu dan ayah semakin kuat diselangi dengan bunyi seperti kulit berlaga-laga..." kelepap-kelepapp..." sungguh mengasyikan mereka adik berradik
" ayang abang nak pancut " terdengar suara ayah menjerit agak kuat.tidak berapa lama kedengar suara ibu dan ayah medegus panjang..." ahhhhhhhh...."
suasana sunyi seketika.Tiba-tiba ayah muncul dengan bertuala " korang jangan kacau ibu..ibu penat..ayah nak mandi kejap" kata ayah.kami adik beradik keluar.Adik terus
menuju kepintu keluar dan menuju kerumah sahabatnya dsebelah.Kelihatan ibu sedang tidur diatas sofa dengan satu badan nya berselimut.Amir menbiarkan sahaja dan hendak
naik ke atas menyiapkan kerja sekolah.langkah amir terhenti seketika.Apabila melihat abangnya sedang menarik selimut ibu perlahan-lahan dan meyentap pantas mengelakkan
ibu tersedar.aku terdiam seketika kelihatan ibuku sedang tidur tanpa seurat benang ditubuhnya,sebab itu dia berselimut bisik didalam hatinya.matanya tertumpu pada pantat
ibu yang putih gebu dengan sedikit kemerah-merahan kerana dikerjakan ayah,kelihatan air mani ayah masih mengalir keluar dari dalam pantatnya.abang mengeluarkan batangnya
dan mengosok-gosokkannya dibibir ibu perlahan-lahan,tangannya perlahan-lahan mengusap-gusap rambut ibu.


 Abangku membuka sedikit mulut ibu dan perlahan-lahan memasukkan batangnya kedalam mulut ibu.Tidak sempat abang mamasukkan batangnya.Ibu memalingkan badannya kebelakan
abang terdiam seketika.Dia tidak mahu berhentai lagi.dia bertukar kearah bontot ibu pula,membuka celah-celah bontot ibu dan menjilat lubang dubur ibu.Tidak lama selepas itu
ibu memalingkan tubuhnya sekali lagi.abangku memanjat disisi sofa dan melancapkan batangnya kerah pantat ibu.Tidak beberapa lama batangnya..memuntahkan lahar.Pantat ibu ku
habis basah dipenuhi air mani ayah dan abang.Abang menyelimutkan kembali ibu dan memakai semula seluarnya.Abang mengambil suis motosikal dan terus keluar dari rumah.Amir pun
meneruskan niatnya untuk menyiapkan kerja sekolah..
 

No comments:

Post a Comment